HARMONOGRAM DZIAŁAŃ NA ROK SZK 2013/2014

w związku ze zmianą imienia Szkoły Podstawowej nr 17  w Pabianicach:

zaplanowane działania

termin

odpowiedzialni

uwagi

Zatwierdzenie procedury zmiany imienia szkoły przez:

- Radę Pedagogiczną

- Radę Rodziców

- Samorząd Uczniowski

 

 

IX - X. 2013 r.

 

dyrektor

Procedura została pozytywnie zaopiniowana i weszła w życie  1 października   2013 r.

 

 

Powołanie Zespołu Koordynującego „PATRON”

 

X. 2013 r.

 

dyrektor

Zarządzenie nr 4/2013/2014

Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 17 w Pabianicach  z dnia 3 października 2013 r.

w sprawie zatwierdzenia procedury zmiany imienia szkoły oraz powołania  Zespołu Koordynującego „PATRON

Podanie do wiadomości całej społeczności szkolnej rozpoczęcia działań nad zmianą imienia szkoły oraz udostępnienie harmonogramu działań Zespołu Koordynującego „PATRON”

podczas uroczystości z okazji Dnia Edukacji Narodowej

 11.10. 2013 r.

oraz podczas Ślubowania klas I

14. 10. 2013 r.

 

 

dyrektor

Informacja podczas uroczystości oraz zamieszczenie harmonogramu działań na tablicy NOWY PATRON i na stronie internetowej szkoły

 

Lekcje wychowawcze z uczniami klas I- VI na temat: rola patrona szkoły, kto może być patronem szkoły, jakie cechy powinien mieć patron  

 

od 15.10. 2013 r.

 do 31. 10. 2013 r.

 

wychowawcy klas I - VI

Przygotowanie kartek dla rodziców z inf. o wyborze kandydata na zebraniu listopadowym

Wybór kandydata na patrona przez radę pedagogiczną:

- wybór kandydatów na zespołach przedmiotowych,

- wybór jednego kandydata – podczas posiedzenia rady pedagogicznej

 

 

do 04.11.2013 r.

 

 

 

07.11.2013 r.

przewodniczący zespołów przedmiotowych

 

 

dyrektor

Wybór kandydata na patrona przez radę pedagogiczną

Zgłaszanie kandydatów na patrona przez poszczególne klasy

oraz

wewnątrzszkolne wybory kandydata na patrona rekomendowanego przez uczniów SP17

 

do 13.11.2013 r.

 

 

 

18.11.2013r.

 

 przewodniczący klas pod nadzorem wychowawców oraz samorząd uczniowski

Zgłaszanie kandydatów na patrona przez poszczególne klasy

Przedstawienie kandydata na patrona rekomendowanego przez Radę Rodziców:

- propozycje rodziców zbierane przez  RR podczas zebrań klasowych

 

- wybór jednego kandydata podczas posiedzenia RR

 

 

 

 

14-15. 11.2013 r.

 

 

18.11.2013r.

 

 

 

przewodniczący klasowych RR

 

 

 

Wybór kandydata na patrona przez Radę Rodziców - z propozycji zgłoszonych przez  rodziców w klasach na zebraniach klasowych 

Ogłoszenie wybranych przez RR, SU i radę ped. kandydatów  na patrona

 

19 – 20. 11.2013 r.

 

Informacja na tablicy  NOWY PATRON oraz na stronie internetowej  szkoły

Przedstawienie sylwetek kandydatów na patrona od:

- Rady Pedagogicznej,

- Rady Rodziców,

- Samorządu Uczniowskiego

przez umieszczenie sylwetek ich zdjęć   i życiorysów na tablicy NOWY PATRON oraz na stronie internetowej szkoły

 

 

 

do 02. 12. 2013 r.

 

Zespół Koordynujący PATRON

 

Prezentowanie poszczególnych sylwetek na patrona podczas zajęć z wychowawcami oraz na gazetkach w klasach

 

od 02. 12. 2013 r.

 do 17.01 2014 r. (do ferii zimowych)

wychowawcy klas

 

Przygotowanie  do wyborów  kandydata na patrona szkoły

od 03.02.2014 r.

do 14.02. 2014 r.

 Zespół Koordynujący PATRON

Przygotowanie informacji       o terminie wyborów oraz

przygotowanie kart wyborczych

OGÓLNOSZKOLNE TAJNE WYBORY KANDYDATA NA PATRONA SZKOŁY

 

 

17. 02. 2014 r.

Zespół Koordynujący PATRON

 

 Druga tura wyborów - tylko w przypadku zbliżonej ilości głosów oddanych na dwóch kandydatów na patrona

 

24. 02. 2014 r.

Zespół Koordynujący PATRON

 

Podanie do wiadomości wyników wyborów  nowego  patrona SP17

w ciągu 5 dni od wyborów oraz oficjalnie podczas DNIA OTWARTEGO 07.03.2014 r. 

 

dyrektor

Zamieszczenie wyników na tablicy NOWY PATRON oraz na stronie szkoły. 

Wniosek Rady Pedagogicznej, Rady Rodziców i Samorządu Uczniowskiego skierowany do Urzędu Miasta                  o nadanie nowego imienia szkole.

 

 marzec – kwiecień 2014 r.

dyrektor  

 

Informacja  dla społeczności szkoły      o decyzji Rady Miasta  oraz  zaplanowanie dalszych działań na rok szk. 2014/2015 związanych ze zmianą patrona

 

 

czerwiec 2014 r.

dyrektor oraz Zespół Koordynujący PATRON

Zamieszczenie wyników na tablicy NOWY PATRON oraz na stronie szkoły.