>&" WMFCr 8Xlah Rt EMFX!@ h   ahRp@"Calibri  $  Q`2$    TQ`2$   qv.1 $  v.1=CX%7.{ @Calibrb (.1H p P 1'1  {%1  dv% % %   TTq_"@@qLahP1.TT_"@@LahP 6!ah"  TT?"@@'LahP 6!ah" Rp{@Times New Roman   $  Q`2$    TQ`2$   qv.1 $  v.1XG* Times ew Roman P 1'1  {%1 dv% % %  T`Z"@@.LahOPIS DZIAAAC ZAPLANOWANYCH W CELU REALIZACJI `J,J"`R,`R``"Q`JR``a}aa`Y`!"}!ZQR`!ZQ`R,Q`Y5," T  "@@LahtPROJEKTU POD NAZW:JY`4Q`R`!K``"``R}`&TT  "@@ LahP <Rp{@Times New Roman   $  Q`2$    TQ`2$   qv.1 $  v.1XG* Times ew Roman P 1'1  {%1 dv% % %  Tp"@@LahX ZMIANDW~4``TTt"@@LahPAaTTu"@@uLahP !TX "@@LahlIMIENIA SZKOAY 4~4Y`4`!KXhgZ`CTTY  "@@Y LahP H % % % TT]}"@@]LahP !T~#"@@~"LahDOTYCZY PROPOZYCJI ZMIANY PATRONA ``R`YQa!JYaJ`Q`Y4-!Rv,aa`!JaQY``a!TT$D"@@$LahP !TTEf"@@ELahP "TTg"@@gLahP < T "@@LahSZKOAY PODSTAWOWEJ NR 17 JQ`aQ`!K``KR`}a~Q4!`Z!CC!TT  "@@ LahP < T0"@@&LahIM. LUDWIKA WARYCSKIEGO W PABIANICACH.,v"!Qaa},a`"}`Ya`Ja,Qaa!~!J`Y-``,Z`Z`"TT"@@LahP < % % % TT"@@rLahP 6Rp@Times New Roman   $  Q`2$    TQ`2$   qv.1 $  v.1XG* Times ew Roman P 1'1  {%1 dv% % %  T t "@@Y "LahI. ZAAO{ENIA ORGANIZACYJNO PRAWNE 'GTGUGGT'TTNTTT'GTNT.TTAOTnTGTT  t "@@ Y LahP 5 T 0a "@@F Lah|1. Niniejsza procedura ;##T ;!4.44";&;43;:'4#TD1 La "@@1F )LahzostaBa opracowana przez Dyrektora SzkoBy4:. 4 4#:;'43;T3:4#;'344#T9'4;!:'4#A3;:!9TTM oa "@@MF LahP #Tp a "@@pF LahdPodstawowej A;:.!4S;T4 #TT $a "@@F LahP #T`# a "@@%F LahTNr T& Tx ( "@@ Lahl17 w Pabianicach;:5T5A3; 4:!443;TT)x \ "@@) LahP 4T]x k "@@] Lah|im. Ludwika WaryDskiego Z5G;;T!:45m4'9;.;!3:;TTl x "@@l LahP 4T  x  "@@ #Lahi podlega zaopiniowaniu przez Rad !4;::!3;4534:; ; ;T3; ;4;'3445M3;3 Tl l "@@{ 0LahPedagogiczn, Rad Rodzicw i Samorzd Szkolny. A4;3:;:!43;4N3;4N:;4 4;T!A4Y;'43;A4::!;9TTm  "@@m { LahP 5 T   "@@h Lah2. Powodem zmiany imienia jest ;<<@;T:;4Y<5Y!4:9<"Y!4;!4< 3. <TD  "@@h )Lahpotrzeba uzyskania swoistej indywidualno[:; '34;4;;49.;3:!4;.T:!-!4 < :;9T!;;3!::.Tl  "@@h La&" WMFC XhXci i 4 ;! T  "@@ MLahto|samo[ci oraz oparcia dziaBaD wychowawczych na warto[ciach potwierdzonych !;3.4Y;.3!7;&446;;3'4!476;3!3!4:7T94;;T4T4494;7;47T4' :-4!43;6;:!T!3';3:;94: TD5  "@@ TLah|yciem i dziaBalno[ci Patrona, bdcego wzorem dla uczniw naszej szkoBy, a przede 494!5Y ! ;4!4 4 :;.3 4 A4!&;:4 ;3;443:; T4;'4Y ;!4 ;43; ;T;4-44 .3;:!9 4 ;'44;3 T R"@@7ILahwszystkim wskazywanie uczniom autorytetw i wzorw do na[ladowania. Taka T.49.!:!YET.;449U4; 4E:44: ;YE4;!;&9!4!;TE!ET3;';TD:;E:4-!3;;T3; 4EG4;3 Ti"@@Lahppotrzeba skBoniBa;:!'43;44.: ;: !4TTi/"@@LahP 5T0i"@@09Lahdyrektora do podjcia dziaBaD zmierzajcych do wyboru now;9'4:!;&45:;5::; 44 45;4 4!3;54Y!4'44 4494;5:;5T9;;';4;;TTdi"@@LahTego 3:: T6"@@lLahpatrona SzkoBy Podstawowej;4 ':;42@4:;!92A:;-!4T;T4 TT7h"@@7lLahP 2TDi"@@il)Lahw Pabianicach w zwizku ze zbli|ajcym siT2A3;!3:!344;2T24S!43;;14423; !44 44:Y2.!T"@@l Lah` w roku 42T2'::: T!"@@Laht2015 jubileuszem 50;::; :; !3:.44Y;;TT!"@@LahP-&T!"@@ALahlecia szkoBy. Propozycja zmiany imienia szkoBy byBa kilkakrotnie !43!4.3;:!9A';:;494 44Y!4;9"Y!4;!3.3;:!9;9!4:! ;3;&; ; 3 T 8G"@@ Lahsygnalizowana zarwno na posiedz.9;;4 !3;T4:4$44&;S;;#;4#;:. 4:4TtH8"@@H1Laheniach rady pedagogicznej, jak i Rady Rodzicw, 4:!43;#$'4;9$;4;3;::!43;4 $ 4;$!$N3;9$N;;3!3;T TDV"@@;TLahjednak faktyczne dziaBania byBy oddalane z powodu braku czasu i [rodkw na ten cel. 4;;3;"'3:!944;4";3 4!3;!4!;9!9";;;3!3;4!4":;T:;;!;'3:;"443-;"!!.&;::;T";4!!3;"43! Tm "@@5LahObecnie zbli|ajc si do jubileuszu szkoBy za 2 lata T;44:!403:!!34 440- 40;;0 ::!!3:.3;0.3::!90440;0!4!4/TT m" "@@ LahP :T! m"@@! Lahproponuj poBczy dziaBania ;'::;:; 40:;!344940;4!3!3; 4 T< "@@o(Lahjubileuszowe z dziaBaniami zmierzajcymi ;; !3:.4;T3D3D;3!3!4:!4Y!D4Y!4'44 44:Y!TT 9 "@@ oLahP DT: d"@@: o!Lahdo nadania szkole nowego patrona ;;C;3;3;!3D-4::!4C:;T4:;C;3!&;;3CTTd"@@eoLahP :TT"@@oLahP  T8I $"@@ 'Lahbdcego autorytetem dla mBodych ludzi ;3;443:;4:!:'9!4!3Z;!4Y!;;94;!:;3!TTJ p $"@@J LahP-'TTq  $"@@q LahP T  $"@@ Lahxuczniw naszej szkoBy.;43; ;T;3.44 -4:;!9TT  $"@@ LahP 5 TT"@@LahP3;T"@@GLah. Podstaw opracowania i przyjcia Procedury jest Rozporzdzenie Minist@;:. 4T4;;&44;S4; 4!;'49 44!4A&;43;;'9 4.  &*WMFCXM;4:;'34:34; 4g!: .!T"@@ Lahdra Edukacji &4G::;43 ! T)b"@@LahtNarodowej z dnia 21 T4';:;T4 J4J::!4I;;JTc)"@@c4Lahmaja 2001r. w sprawie ramowych statutw publicznego Y4 4J;:;;'JSJ.;&4T!4J'4Y;T94;J.!3 ; ;TJ::; !43;3;: T YG"@@,NLahprzedszkola oraz publicznych szkB Dz. U. z 2001r. Nr 61 poz. 624 z pzn. zm. ;'43;-4::!4;&44:::!!34;94;.3:;!T4T4;::;'T';;:;4;:;4;;3;4YTTZG"@@Z,LahP 5Rp@Times New Roman   $  Q`2$    TQ`2$   qv.1 $  v.1XG* Times ew Roman P 1'1  {%1  dv% % %  TX 4"@@LahPI..TT *4"@@ LahP T+C4"@@+LahZnaczenie Patrona szkoBy.LA;444@!4G;'3;@;.4?;!;TTD4"@@DLahP ? % % % TX""@@XCLahSzkoBa wychowuje przez wszystko, co stanowi szkoB. Nie mo|na wic A4:;!4]T94;;T; 3];'444]T.49. :;]4;]-!3;;S!].3;:!4]T!4^Y;4;4]T!33 T9"@@JLahzredukowa roli wychowawczej szkoBy wyBcznie do programw wychowawczych, 4'4::;;T442&:!!2T95;;T4T434 2.4::!92U9!444;!41;;1;&;;&4Z;T2T94;;T4T4494; TV"@@;MLahprofilaktycznych czy te| r|nego rodzaju akcji. Specyfik pracy szkoBy jest ;':' !3;!944;94;P439P!44P';3;4:;P&:;34 ;P4:4 !PP@;449'!;4O;'449P.4::!9P 5-  T0n~ "@@&Lahwytwarzanie dbr duchowych, co wymaga U9!T4'44:!4F;:;'F:;3;;T94;G4;GT:Z4;4FT$ n"@@ $Lahodpowiedniej atmosfery psychicznej. ;::;T!3:;!4 G3 Y;.'4'9G;.94;!44;4% % 6h6ah6a66g6`g6`66f6_f6_66e6^e6^66d6]d6]66c6\c6\66b6[b6[66a6Za6Z66`6Y`6Y6 6 _6X_6X 6  6 ^6W^6W 6  6 ]6V]6V 6  6 \6U\6U 6  6 [6T[6T 6 6Z6SZ6S66Y6RY6R66X6QX6Q66W6PW6P66V6OV6O6  .@"Calibri---  2 1A 2  A,' 2 C A,'@Times New Roman---P2 kj.OPIS DZIAA ZAPLANOWANYCH W CELU REALIZACJI             (2 PROJEKTU POD NAZW:      2  A @Times New Roman---2 ZMIAN  2 2AA 2 @ A"2 EIMIENIA SZKOY    2  A --- 2  A>2 "DOTYCZY PROPOZYCJI ZMIANY PATRONA           2 = A 2 B A 2 G A 12 SZKOY PODSTAWOWEJ NR 17       2  A D2 &IM. LUDWIKA WARYSKIEGO W PABIANICACH.         2 O A--- 2 @C A@Times New Roman--->2 cC"I. ZAOENIA ORGANIZACYJNO PRAWNE         2 c A/2 C1. Niniejsza procedura      I2 )zostaa opracowana przez Dyrektora SzkoyA         2  A2 " Podstawowej   2  A2 Nr #2 C17 w Pabianicach      2  A.2 im. Ludwika Waryskiego         2  A@2 #i podlega zaopiniowaniu przez Rad C          S2 C0Pedagogiczn, Rad Rodzicw i Samorzd Szkolny.               2  A;2 C 2. Powodem zmiany imienia jest            I2 H)potrzeba uzyskania swoistej indywidualnok          2 ci i N 2 CMtosamoci oraz oparcia dziaa wychowawczych na wartociach potwierdzonych                   2 CTyciem i dziaalnoci Patrona, bdcego wzorem dla uczniw naszej szkoy, a przede                  y2 CIwszystkim wskazywanie uczniom autorytetw i wzorw do naladowania. Taka y               %2 2Cpotrzeba skonias   2 2 Aa2 29dyrektora do podjcia dziaa zmierzajcych do wyboru now            2 2ego  22 ICpatrona Szkoy Podstawowej        2 I AI2 I)w Pabianicach w zwizku ze zbliajcym si          2 IX  w roku    (2 `C2015 jubileuszem 50i     2 `-Am2 `Alecia szkoy. Propozycja zmiany imienia szkoy bya kilkakrotnie c           ;2 wC sygnalizowana zarwno na posiedz       U2 w91eniach rady pedagogicznej, jak i Rady Rodzicw,           2 CTjednak faktyczne dziaania byy oddalane z powodu braku czasu i rodkw na ten cel.                  [2 C5Obecnie zbliajc si do jubileuszu szkoy za 2 lata          2 A 72 proponuj poczy dziaania e      G2 C(jubileuszowe z dziaaniami zmierzajcymi          2 y A =2 !do nadania szkole nowego patrona a          2 A 2  AF2 C'bdcego autorytetem dla modych ludzi i          2 _-A 2 e A,2 juczniw naszej szkoy.      2   A 2 C3Av2 KG. Podstaw opracowania i przyjcia Procedury jest Rozporzdzenie Minist              2 L ra Edukacji   )2 CNarodowej z dnia 21       Y2 4maja 2001r. w sprawie ramowych statutw publicznego            2 #CNprzedszkola oraz publicznych szk Dz. U. z 2001r. Nr 61 poz. 624 z pn. zm.                     2 #k A@Times New Roman---2 GCI. 2 GN A12 GRZnaczenie Patrona szkoy.n       2 G A ---p2 jYCSzkoa wychowuje przez wszystko, co stanowi szko. Nie mona wic n             z2 CJzredukowa roli wychowawczej szkoy wycznie do programw wychowawczych,                2 CMprofilaktycznych czy te rnego rodzaju akcji. Specyfik pracy szkoy jest                   D2 C&wytwarzanie dbr duchowych, co wymaga            A2 $odpowiedniej atmosfery psychicznej.         "System--